11-07-01

Idag tog jag och min vän J tåget 9:36 till Helsingborg för att käka god frukost hos A & C.
Supergott med jordgubbar, kiwi, ägg, kaffe, juice, tomat, gurka, skinka,
mimosa, allt möjligt gott man kan tänka sig.

När man väl ska shoppa hittar man inte så mycket.
Men det var inget jag behövde och jag shoppar inte bara för shoppandets skull.
Blev en sak till mig, en till H och en till A.

När jag kom hem var jag helt slut och lilla familjen tog en timme tillsammans i sängen, SKÖNT!




Minikillen sover och mamma och pappa har dukat fram
gotteskålen och ska mysa i soffan.
Trevlig fredagskväll mina fina läsare!


Kommentarer
Postat av: Anna o Amanda

fräsch du är=)

längtar tills man är sig själv igen!=)

ohh visst är det tråkigt med budgivning när det blir så!

var va det ni budade? Jag gillar Häljarp...vi är inne på vårt 3dje år här!

finaste Axel så fina bilder på honom!!

2011-07-01 @ 21:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0