Våren 2011

Tidningen kom med en liten "helgdel" och i den var där vårens mode!
Så eftersom jag älskar att klippa och klistra även på datorn och ha lite tid över
(läs mkt tid)
så tänkte jag uppdatera er mina kära läsare!

Modeåret blir ett av de mest färgstarka på länge.
Det är helt ok att matcha rosa och orange!

Det helsvarta får ge sig för det vita är vårens måsten!
En annan färg som kommer starkt är kaprifol, en rödrosa nyans.
Det är även mycket mönster och bohemiskt snitt.

Ytterplaggen är klassiker som parkasen, trenchcoaten och militärjackan.
Färgerna på dem är beige, khaki, militärgrönt och svart.

Vårens hetaste kjollängd är till halva vaden, pallar man inte med längden så är
det hellånga fortfarande helt rätt!

De minikorta shortsen hänger med i år igen.

Accesoarer som stora smycken med fjädrar får pryda oss.

Tunikan gör en stark comeback och bärs över kjol.

Det är inte dax att glömma stuprörsbrallan och tightsen ännu men byxorna blir
allt längre och vidare.

Håren ska vara stora och burriga och en färgstark makeup ala discodivan!

Läpparna skall målas röda


Jaha...vem bryr sig egentligen?
Känns som att man kommer köra på hellånga klänningar och kjolar
Tunikor älskar jag!
De minikorta shortsen kommer aldrig
Färg är roligt så det skall absolut shoppas färgglatt!




Nej nu blir det träning som gäller, så jag kommer i
vårens mode ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0