Vackra Rosor...





Fina blommor fick H av mej när han fyllde,
på nedersta kortet kom t.o.m magen med ;)

Det gick bra hos BM, blodtryck, hjärtljud och magen var perfekt.
Vi satt och pratade en timme.
När hon frågar om jag hade några frågor så svarar man:
"nä inte vad jag kan komma på just nu"
men tar det en minuter sen har man 1000 st...

Hon frågade mig hur länge till jag hade tänkt jobba.
Med tanke på att jag har stillasittande jobb och mår så pass
bra som jag gör så svarade jag att jag vill vara
ledig en vecka innan.
Hon tyckte jag skulle vara ledig lite tidgare, ca två veckor innan.
Man behöver komma ner i varv och hitta lugnet sa hon.
Så det lutar åt att jag slutar en två veckor innan beräknad BF.
Så det betyder att jag har 6 veckor kvar att jobba.
Gud vad konstigt!
Sen skall man gå hemma mer än ett år med sin lilla skrutt.
LÄNGTAR!
Men jag skall inte längtar ihjäl mig för snart är tiden här!
Jag skall njuta av att kunna slänga mej på soffan
när jag kommer hem. Lägga mej tidigt och vara
hyffsat utvilad. Kunna vara ensam och göra vad jag vill.
Det blir andra kanelbullar sen.
Goda Kanelbullar givetvis ;)



Detta goda mörka choklad ligger i kylen och väntar på att jag skall knäcka
av en ruta eller två.
Så det skall jag snart ta och göra.
Det é fan att man alltid skall vara sugen på något onyttigt!
Men man är inte mer än människa...





Magbilder i den aktuella veckan.
Ni får stå ut med min bleka hud och min sexiga klädsel.
Snart är det dax att börja visa bilderna i svart och vitt
för att försköna dem lite, men än så länge blir det färg.
Min navel är i princip borta, den är ploppad...förlorad!
och jag tycker magen ser läskig ut...blä!




Kommentarer
Postat av: Sofia

Din mage är jättefin. De är så fint att vara gravid.

2011-01-18 @ 21:22:54
Postat av: Legenden

Du är alltid fin och behöver inte känna dig osexig, din gravidmage är super duper mega fin och jag tyckte de var super att få känna lille plutten när vi sågs senast:)

2011-01-18 @ 21:28:58
Postat av: Knapparna

Jävla kalaskula d där !! Ser lovande

Ut ;)

2011-01-21 @ 11:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0