Tack för maten säger bebis med en spark!

Nu e det inte bara små puffar utan nu e det riktiga sparkar,
det är en kroppsdel som putar ut från magen, ett huvud eller en liten fot.
Igår låg jag på soffan och kollade Sex & the City (japp har börjar kolla på boxen igen)
och då satte han igång.
Jäklar vad det var action i magen, trodde han skulle ta sönder mitt skinn,
så häftigt!
Jag började givetvis gråta och blev allt mer medveten om att det faktiskt bor en krabat i min mage!

Nu tackar han för maten genom att sparka och ha sig,
men det får han så gärna, min lilla bebis!
Efter att Emma gått hem efter X antal snackande timmar i
soffan var de dax att få i sig något nyttigt.
(ska erkänna att jag var sugen på Harlads )
Kaffet och Negerbullen bidrog inte med så många vitaminer.
Det blev två avokadoknäcke och havregrynsgröt. Jag har fått dille på avokado mackor, så sjukt gott.
Nu blir det en apelsin som pricken över i:et.

H är på jobb, men slutar nog redan klockan 17 istället för 18.
Usch gillar inte när han ska ge sig iväg och köra när det är sånt skitväder.
Jag har blivit mer rädd om honom nu, och tänker mer oroligt.
Var riktigt skitväder imorse, blä vill inte ha mer snö!

Ikväll bär det av till Mamma och Thomas på middag,

det skall bli både gott och trevligt!



Okey, bilder har inget sammanhang med texten, men kände att jag ville ha en bild
och magbilder i all ära, men så kul e det inte.
Denna bilden är från i somras när jag och Gross vandra ner till Karnevalen och satt
och åt thailaändskt vid Gamla kyrans grund.

Tjo Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0