Morgonstund...

Usch, lite trött idag när Håkans klocka ringde 8:30, men blev glad när jag hörde fågelkvitter utanför
fönstret, är det så att våren är på gång trots det vita landskapet? Fåglarna vill sjunga bort snön och det får de gärna göra!

Igår var en jättetrevlig och god kväll hos Mamma och Thomas, de slutade med att vi satt i soffan och kollade en massa foto från när vi var små, foto är så kul!!

Frukosten är intagen, men jag kröp ner i sängen igen. På måndag är det jobb igen, så idag skall jag njuta till max!
Fast jag vet om att  jag snart kommer bli rastlös! Men man får passa på att ta det lugnt och bara vara.
Vädret är ju underbart utanför så en promenad skall det absolut bli!

Önskar en en bra, solig, underbar, rolig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0