Min lediga tisdag...

Vaknade av att H la armarna om mig vid kvart i nio, surra in mig i min morgonrock. Idag fick jag äta frukost ensam eftersom H skulle jobba =(
Men jag gjorde det mysigt ändå, tände ljus och hade långfrukost, jag och tidningen!

Sen satte jag mig i soffan och satt där och prata i telefon med både J och M, vid halv ett tog jag mej till
badrummet och bada. Sen tog jag mej ut på en halvtimmes promenad. Igår när det var så fint väder så kunde jag inte alls gå ut på promenad. Vi ställde bilden på strandvägen för att gå längs med havet, men AJ, ligamenten sa ifrån...trist! Men idag, i detta mulna halvtråkiga mörka väder, gick det utmärkt.

Laga lite lunch när jag kom hem det blev svamp och ostomelett.

Sitter åter i soffan med en kopp kaffe och datorna i knäet.
Klockan 16 ska jag börja tvätta. Det var inte längesedan vi tvätta så det blir nog bara två maskiner.
Sen tänkte jag röja lite i skåpen. Måste ju vara lite duktig när man går hemma!
Har ju lite saker som är bebis, och de ligger lite utspridda i olika lådor, så det är mitt dagsprojekt, att rensa
så att hans saker ligger på ett och samma ställe.

Min förkylning sitter fortfarande i, det är näsdukar och nässpray som gäller, men det är på bättringsväg!
Har bokat fortvård idag också, så nästa vecka får jag stans lenaste fötter =)

Roligare än så blir det inte idag, men jag tycker om min dag än så länge.
H slutar inte förrän 20:15, trist!

Imorgon kommer mamma till mig vid 10, då ska vi ha en heldag, IKEA och Väla står på schemat!


foto: jag


Kommentarer
Postat av: Legenden

Ja klart att vi ses på torsdag!

O jag lovar att bättra mig med bloggandet:)

2011-01-04 @ 18:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0