Liten vs. Stor



Går igenom lite graviditetsbilder på datorn.
Jisses vilken skillnad!
Går man med magen varje dag så tänker man inte
på att den växer så värst mycket.
Men tar man bilder och jämför så ser man verkligen förändringar.
Jisses, i vecka 12 tyckte man att den växt, vilket den hade gjort också...liiiite!
Vilken platt mage man hade, fast att man tyckte man hade lite bilringar.
Hoppas verkligen att man får sin ursprungsmage igen!


Här har vi en bild framifrån, vecka 17 jämfört med vecka 30
Lite större kula på nedersta bilden!


Kommentarer
Postat av: Legenden

OJ vilken skillnad:)

Men du har en väldans fin mage!

2011-01-02 @ 18:58:10
Postat av: Veronica

Oj, det är verkligen stora förändringar=) Men det är ju det som man vill ha, en stor mage=) Det känns helt fantastiskt nu när man känner fler och fler sparkar =) Hur har du de på måndag? jag har semester, kanske kunde ses? Kramkram

2011-01-04 @ 08:37:07
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: Veronica

Du är grymt duktig på att ta bilder, jag har bara tagit bilder nu typ och har inget gammalt =) Önskar jag var bättre på de, men jag skall bli bättre på det framöver :)

2011-01-04 @ 10:40:24
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0