Lite prylar till den lille...

Just i skrivande stund hickar han för fullt i magen,
han har väl druckit för mycket fostervatten =)
Inte nog med att han bara hickar, han bökar som aldrig förr...
Han blir extra vild i magen varje gång jag
dricker kaffe också!
Visst e det jättemysigt när bebis bökar men ibland blir det för mkt.
Som när man inte kan somna och han sparkar
på revben och urinblåsa...sluta upp med det du där inne!
Man ska vara snäll mot sin mamma!

Som tack för att vi passa Jacob i fredags fick vi presentkort på Butik Mini,
jag har redan varit där och beställt en skötbädd
från Gunilla Axén, jag älskar hennes Moln serie. Det blev den svarta!
Den kommer passa in bäst.




Inte nog med det, idag var kollegorna tillbaka från Formex och Emma hade en present till mig.
Det var denna underbara tröja från Lipfish! Finns det något sötare!?
Jag var sugen på att handla en redan på Formex i augusti, men eftersom ingen
visste om att  jag var gravid så kunde jag ju inte förklara varför jag skulle
handla en bebiströja bara så där, så jag fick avstå...





Har tagit hem en jäkla massa saker från jobb också.
NU börjar det blir kul att handla!
Saker som har fått följa med hem är:

Badcape
Dregelhaklappar
Musikmobil
Aktivitetsmatta
Minispeldosa
Nackkudde
Askar
Leksakslåda
Gosedjur
Mer kommer!



Dessa fina askar står just nu på skötbordet, det är en byrå än så länge.
Själva skötbordsdelen har vi inte monterat än.



Håkan titta i vår nya vår/sommarkatalog och sa:
"Denna måste du ta hem!"
En söt liten hängko med kardborre under armar och fötter som
han kommer släpa efter sig och ha och gosa med!

Kommer mer bilder sen på sakerna.
Om ni vill se förståss?

Idag har vi dessutom begärt föräldrapenning!
Eftersom det kan ta en månad innan man får pengarna så kände vi att
det var dax att diskutera och gå igenom.

//Mx2


Kommentarer
Postat av: Legenden

De e klart att vi både bilägare läsa o se en massa bilder. Vill ses snart så jag kan få känna o klämma lite på magen:)

2011-01-25 @ 20:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0