Leksugen!

Hej mina fina läsare! Hoppas allt är väl denna söndag?
Detta har varit en bra helg och den är inte slut än!
Berättar mer senare.

Tänkte bjuda på en bild jag "jobbat" med.
Försöker lära mig att göra "gamla foto" i Photoshop.
Det finns program på datorn som kan göra det till en,
men jag vill lära mig från grunden, make it on my own!
Detta är resultatet av mitt första försök, jag är halvnöjd,
nästa gång blir det bättre!
Jag vet redan vad jag skall göra annorlunda.
(rosorna står som ni ser fortfarande kvar, döa för länge sedan,
Håkan påstar att han tycker dem är fina och tittar på dem varje dag...
Jag tror mer att han inte orkar slänga dem ;) )


Före



Efter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0