Happy Birthday Darling...

Idag är det ingen vanlig dag, idag är det nämnligen sambons födelsedag,
HURRA HURRA HURRA!
Men dagen är som vanligt, och han är redan på jobb.
Han fick inte ens en present av mig imorse när han vaknade eftersom han fick en extra dyr i julklapp.
Men nog skall jag fixa något litet till honom ändå nu när han är borta, men frågan är om man orkar ge sig ut?
Ingen bil har man om dagarna heller, men vi skall hämta hem den andra bilden nu...trist att inte ha bil!!
Cykla vågar jag inte riktigt, halt och inte så tjusigt att ramla med bågen och slå i magen i styret...nä usch!
Bussen? Näää
Promenad? Absolut, om jag kan vill säga, de 3 senaste gångerna har jag fått så ont i ligamenten att jag får stanna upp ett tag och sen går jag lika fort som Greta 89 med rullator.

Frukosten är i magen iallafall, teet också. Inatt var en helvetes natt. Fy vad jag sovit dåligt! H med, han gav upp och slängde sig på soffan i hopp om att han skulle lyckas somna där, jag la mig diagonalt i sängen och när jag preciiiis lyckas somna om då dönar han in och väcker mig, grrr! Men men får ta en timme i soffan senare idag, inte fy skam det heller! Kan bara ligga på sidan när jag skall sova. På magen går ju inte, vilket jag ALLTID gör annars, jag är en riktig magsovare.
Ryggen kan jag inte sova på, har aldrig gjort, plus att det inte är bekvämt för fem öre. Det känns verkligen som att någon trycker dej på magen hela tiden. Inte så konstigt kanske eftersom bebis tyngd mm trycker ner mina organ och det känns obehagligt.

Bjuder på en magbild från morgonstund med sovlinnet och morgonrocken. Idag går vi in i vecka 31



Ps! Ska jag och träna veckans sista pass också, då har jag varit flitig och tränat 3 grr, braaavo Malin!


Kommentarer
Postat av: Legenden

Finaste bebismagen :)

2011-01-08 @ 10:56:51
Postat av: l-o

Vilken stor mage, är det inte fanatstiskt facinerande att en liten bebis växer inom en? Att det liksom funkar så, helt galet! Hoppas du får en fortsatt trevlig helg med förhoppningsvis lite mer sömn :-) Kram.

2011-01-08 @ 14:39:16
URL: http://saralo4.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jättefin mage. Jag hade precis samma problem med sömnen. De första jag gjorde natten efter förlossningen var att sova på mage..

2011-01-09 @ 20:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0