Fredag?!

Är det fredag? Tycker att denna veckan har gått otrooligt långsamt på jobb, men nu är
det ju faktiskt fredag iallafall, fint det där!
Styrde bilden mot stan efter jobb, men jag stoppa mig
själv där och tänkte "vad behöver jag?"
Hmm inget, så jag vände tillbaks hem igen.
Det jag skall handla har ingen brådska...(egentligen har det det)
Men det kan vänta en dag till eller två.
Klockan är 17:31 och jag har duschat, slängt i två maskiner tvätt och bytat lakan i sängen, nice!
Fick julklapp av jobb på Hemtex så de införskaffades nya påslakan i bomullsatin, så himla mjuka!

Idag slutar sambon klockan 18, när han kommer hem skall det mysas.
Ytterfilé står på menyn.


Idag gömmer jag  mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0