FREDAG!!

Oh så härligt!
Mannen min kommer in genom dörren vilken minut som helst.
Då ska vi äta något och kolla film, en vanlig mysig fredag med andra ord!
Det är hans jobbehelg...imorgon kommer Gross till mej, vi har ett litet projekt att ta oss an ;)

En annan sak...har ni sett?.....----------------------------------------------------->
Inte många dagar kvar nu =)

Igår hade jag och Gross en väldans trevlig kväll. Vi intog Torstens!
Första gången jag var där, mkt fint och trevligt. Vi käkade tre rätters och prata prata prata, vips
så hade det gått tre timmar!
Var sjukt trött sen, somna som en stock så fort jag kom hem...tröttheten har tagit över!

Har precis sovit på soffan också, så jag kan vara lite social ikväll ;)

Nu kommer han!

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0