Extremt trött...

Ni vet när man drömmer och hör ett irriterande ljud som aldrig slutar och man efter ett tag
fattar att det inte är i drömmen utan i verklighet...
SÅ uppfattade jag väckarklockan imorse, fy i helvete vad trött jag var!
Håkan brukar kalla mig för kinesen om morgnarna för jag är så trött, idag var jag
dubbel kines, usch!

Blev kaffe direkt på jobb men blev fan inte piggare, har jäspat och känns mig allmänt seg faktiskt.
Känt mig helt slö i hjärnan, den har ju "kopplat av" i 17 dagar, men imorgon skall jag nog vara mer på G.

Gick hem när dagen var slut, tog mig en dusch men bestämde mig för att tappa upp ett bad och bara njuta.
Nu sitter jag här i morgonrocken och är grymt mätt.

Jag skall snart lägga mig i sängen och ligga och läsa och slötitta på tvn.
Idag är det Familjen Annorlunda och Spårlöst...(usch vad jag grät sist)
Jag har blivit ännu blödigare än innan.
Läste en dikt på datorn o börja stortjuta, läste en fin lapp jag fått av H,
börja stortjuta då med, haha vad händer?!

Men vi säger så för denna gång!






Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej Du Fina!

Så otrolig fin mage du fått. Jisses vad den växt! Har velat kommentera hos dig hur många gånger som helst nu men alltid kommit nåt i vägen (kids med nadra ord :)).

Ja så trött är jag nu när jag vaknar också, bläää. Man känner sig nästan sjuk. Ögonen vill inte öppna sig!

Blödig nu. Blödigare efter bebis kommit vill jag lova :). Jag bölade till Micke och Molle igår (tecknad film du vet). När tanten lämnade Micke i skogen i gav honom en kram. Hahahhah. Crazy!

Ha det så bra! Inte långt kvar nu!!!! Exciting!! Kram/ Jennifer

2011-01-10 @ 20:27:08
URL: http://minlillavisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0