13:17 och fortfarande morgonrock!

Usch, det blev alldeles för sent för mig igår!
Vi var inte hemma förrän halv två och jag kan inte minnas senast jag var uppe så länge?
Det har inte hänt de senaste månaderna!

Igårkväll var vi som jag berättat innan hos Chrille och Frida. På vägen dit
plockade vi upp Lane.
Han är gräsänkling då Emma är på Formex!
Denna gången fick jag stanna hemma. Inte en chans jag hade orkat vara på
mässa en vecka i  mitt skick.
Bygga monter i 2 dagar, stå upp 10h om dagen minst, fjäska för kunder,
äta när tillfälle ges, typ efter 6h,riva monter...usch nej!

Vi åt gott och sen spalde vi Helt Hysteriskt. Det var jättekul!
 Lane skulle låta som en uggla varje gång Frida sa något.
Jag skulle klappa min hudn Fido i knäet hela tiden.
Vi skulle prata svengelska mm.
Riktigt roligt!!

Klockan halv två tackade vi för oss, då var jag så trött och hade sååå ont i magen.
Dels var jag hungrig (hehe) och sen hade jag skrattat
 så mycket så ligamenten sa ifrån.
Men Lane hängde med hem, de skulle inte lägga sig utan fortsätta
dricka whiskey, lyssna på musica och
prata,...att de orkar!

Jag smällde in öronpropparna och la mig och trodde jag skulle
somna på momangen, men IKKE!

Så idag är man lite halvseg! Och det är därför morgonrocken fortfarande är på :)
Men det är väl det söndagar är till för, att bara gå och mysa runder?

Vi skall snart iväg för vi ska på eftermiddagsbion i Lund. Vi skall se Svinalängorna,
bara vi två
!


Igår var vi iväg en sväng och inhlandlade bland annat vår efterlängtade MOCCAMASTER!!!




Dyr men värd varenda krona!

Nu skall jag inte sitta här och skriva strunt, nu skall jag ta på mej och
gå in och väcka mannen, han var visst lite  "trött"
Undra om det beror på att han la sig halv fyra, eller alkoholen han förtärde igår ;)

//Mx2


Kommentarer
Postat av: Legenden

Hur va filmen?

Låter som du haft en underbar helg:)

2011-01-23 @ 19:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0