Vecka 36,Sol,Promenad,Helg,

Idag välkomnar vi vecka 36.
Igår var det middag hos Morfar, trevligt och gott.
När jag kom hem satt här ett lik som jag inte sett sen morsdag 2010, dvs slutet av maj förra året.
(förutom 5 minuter på julafton, men det räknas inte)
Kul att se hans nuna, och det var som vi sågs igår...det är så det skall vara!

Idag jobar mannen. Solen lös (lyser fortfarande) så underbart att jag var tvungen att ge mig
ut. Spände på mig stödbältet jag beställt eftersom jag inte kan gå mer än 5 minuter innan
det hugger i ligamenten, det funkade
ASBRA!
Jag och Emma gick hela vägen till stan och shoppa på Kicks och hem igen.
Det gick kanske inte gick så snabbt, men det spelar ingen roll. Ont fick jag inte iallafall.
Väl vid Lorry handlade vi med oss semlor hem och fika på hemmaplan.



Nu har jag duschat och ska löka i soffan tänkte jag,
eftersom jag varit så duktig idag =)
Ikväll blir det myskväll.
Vi skall göra fyllda kycklingfileér med fetaost, basilika och soltorkade tomater,
inlandade i bacon. Och till det en fin hemmagjord potatisgratäng

I veckan beställde vi täcke, kudde och påslakanset till vagnen från
Jollyroom.se
Har även köpt skötbädd, båda sakerna blev från Gunilla Axéns fina Molnserie
tycker den är så gullig!



Liten skymt av skötbordet


Lilla söta täcke och kudde!

Nej soffan var det va? ;)




Kommentarer
Postat av: anna

jag vill ha kycklingreceptet, tack! :) Hej förresten ;)

2011-02-12 @ 17:55:19
URL: http://annagrosshennig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0