Min födelsedag!

Dagen kunde inte börjat bättre!
Älsklingen kom med ett jättepaket till mig imorse.
I paketet var den underbaraste lampan från Kartell som jag suktat över läänge.
Gissa om jag blev glad!!!


den sprider sånt mysigt sken och är skitsnygg!!



Idag kom la familia och ville fira mig lite.
Jag fick presentkort och pengar så jag kan
unna mig lite shopping sen när jag kommer i mina normala storlekar igen,
vilket jag ser fram emot!

Pappa kom även med den lilla vaggan till lilla bebis, den blev såå fin nu
när han målat den vit.
Den har jag och brorssan också legat i.
Denna vagga har pappa gjort själv!





Av Emma och Lane fick jag en fin te ask i plåt från Påulander Design,
den var fyllt med fina teer också!



Nu ligger jag i soffan med min fina sambo, men täcke och kudde.
Tänk att man bara blir kärare och kärare!
Jag älskar honom mer idag än jag gjorde igår,
och mindre idag än vad jag kommer göra imorgon!







Kommentarer
Postat av: Veronica

Underbart! Det är din dag idag, du är värd det bästa!

2011-02-20 @ 20:22:35
URL: http://Http://lizardqueen.blogg.se
Postat av: anna

Ja den lampan är riktigt förbaskat fin.

Grattis igen, och vem vet,..kanske dyker upp fler presenter i veckan ;)

KRAM

2011-02-20 @ 21:11:49
URL: http://annagrosshennig.blogg.se/
Postat av: Legenden

Äntligen är du oxå stålt ägare till den fina underbara lampan:)

Vilka fina presenter du fått och vaggan är super fin. Där får kotten de mysigt:)

Förstår att du haft en riktigt bra dag! Det är du värd. Puss

2011-02-20 @ 21:37:26
Postat av: Sara

Grattis i efterskott Malin! Ser ut som om du haft en underbar födelsedag..Oj, vad stor magen har blivit! Nu är det snart dags, spännande =) Kram

2011-02-21 @ 16:59:40
URL: http://saralo4.blogg.se/
Postat av: Sofia

Grattis i efterskott!

Riktigt fin lampa o vaggan är ju bara så fin.

Kram.

2011-02-21 @ 19:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0