Mardrömmar...

Usch, de senaste dagarna har jag haft mardrömmar angående min mage!
Ibland drömmer jag att han sparkar så hårt att jag ser hela hans fot tydligt genom mitt skinn,
och inte bara på magen utan jag kan se hans lilla fot sticka ut genom mitt ben eller på ryggen.

Igår natt drömde jag att jag hade blivit så smal om magen så man såg hela hans kontur, hur han låg och jag kunde verkligen känna varenda kroppsdel på honom.

Inatt drömde jag att magen hade sjunkit så mycket på mig att jag kunde ha på mig mina normala jeans.
Jag såg inte alls gravid ut fast att jag kände honom sparka i magen som vanligt. Inatt gick även vattnet...i min dröm alltså.

Dessa "hemska" drömmar kanske beror på att det snart är dax för den lilla att kolla in världen från vårt
perspektiv. Han kan ju inte ligga där inne och böka hur länge som helst!?

Måndagen den 7:e börjar det dessutom en ny dokumentärserie från svenska sjukhus som heter
"Ett barn i minuten" och handlar om förlossningar, kan vara bra pepping inför min kommande skräck!



Kommentarer
Postat av: Hannis

Mallan! Du kommer att klara det alldeles galant!! Puss

2011-02-24 @ 17:33:48
Postat av: Legenden

Usch vilka hemska drömmar!

De e tur att lillen snart e här.

Puss

2011-02-24 @ 17:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0