Inte min Tisdag...

Usch idag har jag inte alls varit på bra humör.
Ingen bra hårdag och då känns det som hela jag inte mår bra.
Jag har varit trött...(hur jag nu kan vara det efter så många timmars sömn) och det
har känts som att klockan gått baklänges.
Lillskrutten har bökat och sparkat som F-N i princip hela dan och jag mår illa av det.
Han sparkar på allt han kommer åt den lilla sparven. Dessutom har jag haft sammandragningar så fort
jag rest på mig, bläääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää!!!!

Kom hem, tog mig ett bad (så jag kan ha en´bra hårdag imorgon ;) 
och sen lagade jag korv stoganoff, det var så längese,n men det är så gott.

Imorgon är det bara onsdag, vill redan ha helg. Sambon e dessutom ledig i helgen och det
gillar vi!
Imorgon skall jag dessutom träffa Emma efter jobb, skall bjuda hit henne på scones vid 17:30.
Blir det bra Emma?

Nu skall jag återigen slänga mig på soffan och titta på ett avsnitt S&TC, vad hade man gjort utan
Samantha, Carrie, Charlotte och Miranda?





Kommentarer
Postat av: Legenden

De blir perfekt :)

Å du de e nog bara du själv som tycker du är mindre fin en dag för de tycker i alla fall inte jag att du är.

Gillar dina bilder dom är superfina!

2011-02-01 @ 19:49:45
Postat av: Angelica

Vad fin du e Malin!

2011-05-12 @ 22:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0