Härmapor...

Alla inredningsbloggar man följer tjatar om samma jävla märke...Tine K hit och Tine K dit.
Tove Adam, Rice och fan och hans moster... Jag har inte en enda pinal av följande märke och är redan trött på dem efter allt tjat och vill inte ha dem heller.
Det känns som att "alla härmar alla"
Vill man verkligen ha ett hem som ser likadant ut som hos alla andra?
Varför inte skapa sin egen stil?
Det är inte meningen att någon skall ta åt sig, och jag syftar inte på någon speciell.

Tjat från min sida idag kanske, men bara något jag var tvungen att få ur mig.
Är trött idag...igår blev det 80-års fest, har precis badat och mysbrallorna är på.
Ska invänta min andre hälft, när han kommer ska vi släpa ut täcke och kudde i soffan
och kolla på "gamla män i nya bilar" den är så bra.

Måndag imorgon, men vad gör det när man endast har 5 arbetsdagar kvar...sen ska man
gå hemma lääääääääääääänge med sin lilla Plutte och bara mysa!



Kommentarer
Postat av: Veronica

Därför min man vägrar handla på IKEA :)

2011-02-27 @ 21:14:55
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: Carro

Då är vi två! Jag håller med dig fullständigt!

Skönt att du snart ska vara ledig, du kommer att älska mammalivet :)

2011-02-27 @ 22:56:49
Postat av: Jennifer

Haha! Ja men så e det ju. Vad får de bra inredningsbloggarna annars betalt för? För jag antar att du följer de som är bra :)?

Fin din Kartellampa var!!! Lyckost!

Lycka till med förlossningen nu!!!! Håller tummarna o tänker på dig när det väl är dax. KRAM/ Jennifer

2011-03-01 @ 20:53:43
URL: http://www.roomharmony.se/etthornaveden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0