Fuckbook!

Som ni kanske har märkt har jag sagt upp mitt facebook konto, eller inaktiverat det som det heter.
Det känns för jävla bra och inga abstinensbesvär. Det är väl drygt en månad sen jag sa upp det.
Det gick bara upp för mig en dag att det inte ger mig något.

Visst det är kul att "snoka" runder, men att läsa om ALLAS statusupplägg och vissa personer uppdaterade
statusen en 10-15ggr om dagen. Jag uppdaterade också, det skall jag inte sticka under stolen med,
men knappast 10 ggr om dagen.

Den senaste tiden fick jag vänförfrågningar av personer jag vet vem dem är men som absolut inte känner.
Kan det bero på graviditeten tro? Nyfikna?

Nu bär det av till bästa Häljarp, mamma bjuder på lunch och stödbältet är med för det skulle
visst promeneras också hörde jag!

Jag önskar en en fin söndag...jag skall försöka göra det bästa av saken!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0