Fina helg...

Som snart är över, man vad gör det?
Det har varit en väldigt bra helg, en underbar helg skulle jag vilja säga.
Det har blivit lite inhandlat till bebis, fikastunder, meck, och våran tavelvägg är uppe!
Det tog tid, var ett evigt pussel och mätande men gud vad snyggt det blev!!
Nu skall bara ramarna fyllas med vackra foton som kommer efter hand.
Foto får ni se en annan gång!



I fredags när jag kom hem låg dessa två godingar innanför dörren!



När H kom hem efter jobb så hade han handlat kläder till Plutte.
Sååå fina
! KappAhl har en ny serie (tror den är ny) som heter Newbie och den är underbar!
Två bodyns och ett par byxor hade han med sig hem!



I veckan handlade jag denna lilla söta sak! perfekt att ha i vagnen när den söta
björndräkten vi fick av bror börjar bli varm...



Igår var vi inne en sväng på Babyland och kolla lite, våran vagn kostar där 9800:-
Vi betalade 6200:- för våran! Hihi är tvungen att "skryta" lite, men visst är det en enorm
prisskillnad?! Och det fina priset fick man för att man ringde upp en återförsäljare till jobb och var
lite extra trevlig =)





Tulpaner och Liljor är mina favoritblommor, nu är det tulpanernas tid!
Och givetvis står en fin bukett och pryder vårat bord här hemma!

Nej nu är det färdigbloggat för idag. Jag ska ta vara på de sista timmarna denna helg.
Ikvärr lyxar vi till det med goda pizzor från Mama Teresa...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0