18 Feb...

Är inte ett speciellt datum egentligen, men detta året är det.
Det är nämligen beräknat att bebis skall komma den 18:e mars,
28 dagar för att vara exakt...om han nu vill
komma på det beräknade datumet, vilket jag tvivlar starkt på.
Jag är mentalt inställd på att gå över 1 vecka eller så.
Två veckor kvar på jobb och det börjar kännas lite jobbigt nu,
fast att jag sitter på kontor så är det mycket spring.
Sammandragningarna blir tätare och man kan känner den lille så tydligt nu.
Brukar stryka han över ryggen för den gillar han att trycka ut på min vänstra sida.
Hicka får han stup i kvarten också =)
Idag är det FREDAG!! Jag får kundbesök klocka 14, därefter blir det den traditionella fikan.
Det är jag som håller i den denna dagen så jag tänkte bjuda på semlor!
Idag blir det bara mys där hemma, imorgon kommer Emma och Lane till oss på middag.
På söndag fyller jag 27 år, och ska ha ett litet "minikalas"
Önskar er, mina fina läsare en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Legenden

Jag önskar dig en riktigt bra helg! Njut av ledighet o passa på o vila dig lite.

Snart är lillen här:) tiden går fort även om du säkert tycker att tiden står still. Förstår om du tycker det är tungt och jobbigt o att du är trött. Men glöm inte att du är väldigt fin!!

2011-02-18 @ 12:12:17
Postat av: Veronica

Grattis i förskott, nu är det bara en dag tills du fyller 27 och inte många dagar kvar till A kommer till er=)

2011-02-19 @ 14:41:49
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0