Underbara Måndag...

Solen är en riktig energibomb!
Den har lyst ner på oss mest hela dagen tycker jag.
Dagen har spenderats i Häljarp och natten med för den delen.
Vi har  varit ute i trädgården hela dagen, gått långpromenad och sambon har fått mig till
att skratta hela dagen. Det är magiskt att bara skratta från hjärtat hela tiden.
Det ger mer energi än den gula bollen på himmeln ska ni veta.

Nu på kvällen grillade jag sambo och Andreas, gott! Och vin till dessutom...kan det bli bättre..?
Vi sitter fortfarande ute, de spelar fotboll och jag tittar på.

Vårt lilla hjärta sover gott i sin resesäng. Imorgon blir ytterligare en härlig dag som skall spenderas utomhus.
Imorgon skall vi dessutom kolla på hus! Sneak a peak!

Nej nu skall jag nog ta mej ett glas vin till, det hör ju liksom sommaren till!

Jag blir inte riktigt klok på dej!



Kommentarer
Postat av: Legenden

Låter som en helt underbar dag!

Kolla hus vad roligt:) var?

2011-08-02 @ 07:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0