tisdag 2 augusti

Nu är ju faktiskt sommaren kommen, ett tag kändes det som höst och jag köpte t.o.m
mig ett par vinterstövlar, haha!

Idag slog Axel upp de vackraste blå ögonen jag vet vid 7, det var bara att se glad ut och gå upp.
Solen lös och det var alldeles vindstilla, underbart! Kokte kaffe och käka på altanen.

Vi har varit ute i trädgården hela dagen, men tog en snabbis till Lödde för lite ärenden.
Axel har badat i pool. Jag har glömt min kamera hemma ( är hos mamma) och har fotat
med Iphone men har ingen sladd till den heller med mej, men det kommer snart en poolbild
på Axels premiärdopp i sin alldeles egen lilla pool.

Idag grilla vi igen, idag blev det honungsmarinerade kycklingfileér, gott!
Andy och H spelar där nere, jag sitter här uppe och "vaktar" mini..men det går ingen nöd på mig.
Ska snart kolla Despan tänkte jag!

Imorgon blir det kanske en sväng till Ängelholm...

Och ja visste ja, vi kolla hus idag, vi får se vad magkänslan säger...



Gladaste Busen!

Han är så underbar, han e fan alltid glad!
Nu snackas det för fullt hela tiden och liksom "skiker" av glädje!
Jag kan inte få nog av honom, mitt lilla liv!!


Kommentarer
Postat av: Veronica & Julius

Lycka till:)

2011-08-02 @ 22:09:13
Postat av: Anna Amanda o lillan

Det gäller att vara förberedd inför vintern ;) hehe

Är det här i häljarp ni kollat hus? Blir ju nyfiken!!

Så fin er lille axel är!!

2011-08-04 @ 04:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0