Tisdag 110830

dagen har tillbringats på Center Syd, aka Centrum Dryg som vi brukar säga här hemma.
Tänkte rulla vagnen neråt stan men vädret var inte så där himla pålitligt
så vi tog det säkra före det osäkra så att säga.
Min vän E med bebis i magen följde med. De flesta butikerna trampade vi in i,
men hem kom jag med "enbart" två mössor åt Axel och schampo/balsam till mig. Dvs billig shopping!
Det gillar jag, H och det kommande huset!
För visst är det roligare att spara sina pengar och kunna handla inredning istället!


Tänkte visa mössan från H&M också, men hittar den inte på nätet.
Passade på att gå in på Svenska Hem och Mio också, så slapp Håkan
gå med mig där...ni vet sådana butiker är väl inte direkt något som killar gillar.
Hur de inte kan tycka om sådana butiker är för mig en gåta!
Men Bauhaus och Elgiganten går jäättebra..hmm de är allt bra skumma
de där karlarna...men allt bra ändå ;)

Mini sover så jag sitter här i fåtöljen med kaffe och bloggar lite, myspys!!


Kommentarer
Postat av: Legenden

Tack för en mysig dag tillsammans med dig o glada lilla Axel! Det är bra med billig shopping nu när vi snart ska flytta. Då får vi iväg o leta heminredning istället och då lär det bli lite dyrare ;)

2011-08-30 @ 16:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0