Red Bull ger dig vingar...

Ja vad är en bal på slottet när man har en liten kille som väcker en om natten?
Grr...inatt var inte en natt som jag tänker positivt på.
Redan vid 12 vaknade lillen och var ledsen, jag lyfte över honom i våran säng,
han la sig kloss intill mig och somnade gott. Vaknade kl 2 och ville käka.
Sen vaknade han från och till heeela natten.
Vid 05:45 låg han och prata och lekte med sina fötter....kill me!
Men det är bara att stiga upp med ett leende. Vad gör det om 100 år?

Så idag när vi var iväg och storhandla köpte vi varsin red bull,
 och ja den gav oss energi!

Idag blir en tidig kväll, god mat ligger i magen tillsammans med en nektarin, ett avsnitt Despan nu
sen vilar detta trötta huvud gott på kudden.
Och snälla lilla älskade Axel, låt oss få sova inatt.





Imorgon ska H jobba efter 4 dagars ledighet, buhuu,
så jag och Axel får snällt roa oss imorgon!



Kommentarer
Postat av: Veronica & Julius

Hur sov Axel?;)

2011-08-24 @ 07:49:44
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: Legenden

Jag önskar den där redbullen hade gett mig lika mkt energi men jag märker inte ett skit när jag dricker den. Tycker bara den e god! Dock får den vänta några veckor till...

2011-08-24 @ 10:46:52
Postat av: Carro & Vilgot

Vilgot kan fortfarande vakna på nätterna, MEN han går in till vår säng SJÄLV ;) Det är guldvärt!!! Det går upp och ner med deras sömn!!

2011-08-28 @ 14:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0