Muffins, gnäll och gos!

Idag har jag gjort en sak jag inte gjort på över ett halvår, nämnligen BAKAT!
Marie och Lucas skulle ju komma och jag hade inget att bjuda på så jag smällde ihop
det snabbaste man kan baka, nämligen muffins.
Det tog kanske 10min att stressbaka, men terroristen hann gnälla...
Men jag slog dövörat till =)

Enligt receptet skulle där bli 15-20 muffins, jag fick 5st, antar att jag gjorde liiite för stora.
Men då tar man en istället för 4.

Långpromenad blev det också, svettig som få när jag kom hem. Att ha han i Babybjörnen gör
promenaden mera jobbig, men det gör inget. Jag har fett att bränna!

Nu skall vi äta soppa och vitlöksbröd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0