F´låt...

Det var inte meningen med lite bloggtorka, men jag har helt ärligt inte hunnit och inte haft lust heller.
Det har varit en hektiskt vecka, långa promenader i massor.
Hustittande...och budande och denna gången var turen på våran sida =)



I december flyttar vi till Tornet, till vårt lilla söta radhus och det känns helt PERFEKT!!
Barnvänligt område utan farliga vägar, många leken, fina områden och framförallt...
5 minuters cykeltrampande och så är vi på stranden, kan det bli bättre?
Nu vet vi vart vi vill ha Axel på dagis också!

Mitt huvud snurrar av tankar och ideér hur vi ska/kan ha det.
Nytt kök ska inhandlas och vävtapet skall rivas ner, me dont like väv at all!

Klockan 9 imorse stod jag utanför Larssons Lager, lång kö, för de öppnade prick klockan 9.
Åh jag hade kunnat handla hur mycket möbler som helst, men lite svårt innan huset är vårt.
Men det blev en gammal träback (om ni fattar vad jag menar) en stor Vattenkanna i zink och lite
silverfat, allt till det kommande boendet!

Håkan jobbar så jag och den lille gick hem till pappa/morfar och
sen var vi ute och gick 2h, längst stranden bland annat.
Nu vilar Mini och jag lyxar till det vid datorn.
Han sover mindre och mindre och det betyder mindre och mindre tid till annat.
Men jag är så gärna med honom, man kan ju inte låta bli han direkt!

Imorgon är H ledig, det blir en produktiv dag.
Tvätt
Läkaren
Kontraktskrivande
Uppsägning
IKEA




(en glad sådan)



Kommentarer
Postat av: Legenden

Stort GRATTIS ännu en gång, super kul o så glad för er skull.

Vad ska det handlas för kul på IKEA? Hitta du byrån?

2011-08-28 @ 18:02:55
Postat av: Carro & Vilgot

Grattis vad roligt!!!! Spännande att handla nytt & få inreda till sitt eget. ;) Vi håller också tummarna på att få turen på vår sida när det är dags.

2011-08-28 @ 18:06:57
Postat av: l-o

Gud så roligt! Ett stort Grattis till er! Så mysigt att ha sitt alldeles egna & göra det precis till sitt :-)

2011-08-28 @ 20:42:30
URL: http://saralo4.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jätte jätte roligt för er. Så skönt med större. Kram.

2011-08-28 @ 20:45:29
Postat av: Anna

hihi, är så glad för er skull. Vill du ha sällskap till IKEA, just give me a call :D

2011-08-28 @ 22:58:39
URL: http://annagrosshennig.blogg.se/
Postat av: Jenny W

Grattis! Vi bodde med i ett sånt hus när jag var 19 tror jag.. jag trivdes kanon där men inte mamma.. =) lagom stort.

2011-08-29 @ 17:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0