9 days...

Man är så van vid att skriva av sig och nu känner jag att jag är lite sugen.
Dagarna springer iväg. Det har hänt mycket och ingenting.

Håkan är pappaledig varje måndag och tisdag och det är såå underbart.
Jag kan då äntligen dra mig till gymmet...har något kilo jag vill bli av med, plus
att denna kropp har blivit så slapp, inte trevligt alls!
Resultatet av en graviditet.

Axel utvecklas var dag. Vi alla vet att det är en kille med fart i.
Det skall i princip hända något hela tiden! Ligga stilla eller mysa tycker han INTE om. Han är en glupsk liten skit också. Barnmatsburkarna ( jag är en sån mamma som köper maten) slukar han
som ingen annan. Kyckling, kalops, majs och potatis och banangröt, allt går ner i magen. Mums mums.

Nu försöker vi hålla honom uppe från 16 till läggdags (19) och det är minsann inte så lätt alltid.
Vi busar, badar, sjunger, tittar och äter, allt för att han inte ska somna.
Dagssömnen får inte störa nattsömnen. Han vaknar ganska exakt 06:15 varje morgon.
Då har han legat i sin säng sen 19. Skönt med kvällarna för oss själva!

I fredags sov mini dessutom hos mormor och morfar Thomas, sköönt!

näääää vilket tradigt inlägg...jag känner att jag verkligen har kommit ifrån detta med att blogga.
Hjärnan känns nästan alltid som seg kola tycker jag.

På dagarna tänker jag ofta "det kan jag blogga om" men nu när jag sitter här e det bara eeehhhhh?!

                                                

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är lite inne på att ta bort bloggen men vill behålla inläggen, hur gör man det? :P



Bio är ett måste, denna vecka är jag upptagen onsdag och lördag, annars är jag fri som en fågel. Kan du nån dag i veckan kanske?

Ps, tror du missa mitt inlägg på chatten ang. malmö på onsdag, jag ska dit o träffa trollan. Hojta till om du vill med.

kram

2011-08-22 @ 20:59:07
URL: http://annagrosshennig.blogg.se/
Postat av: Legenden

Jag tycker det är kul när du bloggar oavsett vad som skrivs:)

2011-08-23 @ 09:14:26
Postat av: Jennifer

Jag tycker det var ett bra inlägg :). Inte alls tråkigt.

Vad duktig han är på att sova, o äta osså hihi. Mio sov från 19-8 inatt och har slutat käka på nätterna. Jag är sååå glad. Det gäller att vara konsekvent i sina rutiner om man vill ha lite kväll för sig själv och mycket sömn :). Duktiga Ni är!!!

Kram/ Jennifer

2011-08-23 @ 11:34:23
URL: http://www.roomharmony.se/etthornaveden
Postat av: Jennifer

Och just det. Håret ja. Jag tapapr mängder fortfarande. Håret är gräsligt, eller frisyren med för den delen. Ska klippa av en bit tror jag. Det växer alltid ut igen. Och du hade passat superfint i kort. Du har så vackert ansikte. Lite kort i nacken o så där på höjden, lite coolt, det hade klätt dig. Prova. Du dör inte :).

Kram igen/ Jennifer

2011-08-23 @ 11:36:14
URL: http://www.roomharmony.se/etthornaveden
Postat av: Veronica & Julius

Skiter i vad du bloggar om människa bara du bloggar!!;) allt du skriver om är intressant! Har saknat det!! Vi får ses snart igen kram

2011-08-23 @ 20:03:08
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0