2011-08-03

Nu ska jag skriva som en annan brukar skriva:
Dagen började tidigt, redan lite innan åtta gick vi på en promenad till Ica för att handla bullar.
Redan 21 grader ute, härligt.
Kom hem, käka frukost, sen gick vi en runda och källsortera.
Sen hem och fixa lite, skrubba alla tre fågelbaden, rensa bland blommorna.
Sen var det till att fixa lunch, lillen har sovit mest hela dagen tycker jag.
Sen tog vi bilen och drog till Ängelholm och hälsa på Mamma och Thomas.
Axel sa inte ett ljud i bilen, det längsta vi åkt med honom eftersom han hatar att åka bil, men det
verkar vända nu, kan vi hoppas på!

Sen hem och käka, tvätta av lillen och sen var det nattning.
Duschat och sen vattnat och fixat med mammas 26 BLOMKRUKOR!

Effetktiv dag..... ;)

Det låter ju som om man gjort så jääävla mycket, men egentligen är det en helt vanlig dag!!

Lite irriterad, mjo kanske!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej Du!

Så gooo Axel är!! SÖT! Så underbart att han är så glad. Du verkar må så bra, av vad jag läst mig till. Härligt. Njut och ta det lugnt.

Hoppas din irritation lägger sig snabbt :). I know the feeling.

Kram/ Jennifer

2011-08-04 @ 20:21:39
URL: http://www.roomharmony.se/etthornaveden
Postat av: Jennifer

Hej igen! Såg att du skrivit en kommentar efter jag skrivit till dig (eller kom det inte fram?? eller du måste godkänna innan de syns?). Iaf blir det bättre. jag lovar!!! Men glöm inte att låta dom gnälla lite ibland. Det var/är jag kass på så dom lär sig kvickt.

Så fort Axel kan ta sig fram så blir han mer nöjd.

Tack för kommentaren!!!

O om du inte fick förra kommentaren så skrev jag att Axel är så SÖT o kul att han är så glad av sig, med mera :).

KRAM

2011-08-04 @ 20:25:20
URL: http://www.roomharmony.se/etthornaveden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0