Underbar dag...

Min lilla kille har sovit gott och snällt mellan oss inatt.
Imorse somnade han på aktivitetsmattan i köket så vi kunde äta frukost i lugn och ro.
H stack till jobb och jag och lillen tog vagnen med Emma ner i stan, handlade med
oss lunch från Maddes och satte oss inne på Citadellet i gräset och åt.
Emma hade dessvärre otur med sin macka!

Efter 2½ timme ute så gick vi hem och lillen fick mat, nu ligger han och sover ENSAM i soffan
och jag sitter på BALKONGEN och solar, dricker KAFFE och har datorn i knäet, DET mina
vänner kallar jag för MAMMALEDIG!

Om en timme slutar H, då skall jag iväg och handla mat, vår kyl ekar, utan att överdriva.
Jag har inte handlat mat så länge lillen har funnits, så det skall bli riktigt kul att få handla mat!

Idag fyller lillebror 19, GRATTIS!
Imorgon blir det kalas i Häljarp!

Önskar er alla en underbar fortsättning på en underbar lördag!


Kommentarer
Postat av: Legenden

Tack för en fin fin dag!!

2011-04-23 @ 16:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0