Torsdag...

En blåsig sådan, fan!
Hade det inte gjort det hade det varit ljuvligt väder för himmeln är blå och solen är framme.
Det blir en dag inomhus idag.

Igår var vi på BVC, lillen växer så det knakar. Han har redan passerat 4kg.
Amma Amma Amma Amma, så ser mina dagar ut.
Tacka vet jag concealer, men man ska vara glad om man hinner få på den också.

Jag gick totalt upp 14kg under graviditeten, jag har gått ner 10kg, dvs 4 kilo återstår.
Jag tackar amningen för att jag gått ner i vikt, för jag har verkligen inte anstängt mig ett skit.
Snart skall jag börja gå ut med vagnen mer på allvar, varje dag. Men är fortfarande inte helt återställd
kroppsmässigt. Blir trött fort och bäckenet känns fortfarande när jag går långt.

Vill skriva om min förlossning också, skall jag det? Är det intressant?
Just nu ligger han i sin vagn brevid mig. Jag sitter här på soffkanten så jag då och då
kan vagga vagnen lite lätt.

Blev ett ganska konstig inlägg, inget sammanhang alls.
Men så är det just nu också, inget sammanhang, allt flyter ihop.

Att inte få sova är ren tortyr. I vissa länder där man fortfarande torterar folk använder man sig av den taktiken, att inte låta de torterade få sova. Jag vet hur det känns.

Nu skall jag inte gnälla, men man gör det lätt när man är trött.
Skulle också vilja ligga i en vagn och mysa och låta någon annan köra runt den.

Nu har det gått för lång tid, nu måste jag pussa honom. Jag MÅSTE snusa på honom regelbundet...han
luktar ju så gott!

Friden är över...han vaknade!!

PEACE!!



Kommentarer
Postat av: Legenden

Åh vad kul att du bloggat:)

2011-04-07 @ 18:23:32
Postat av: Anna

Du får gärna skriva om din förlossning, intressant o läsa :)

Ser framemot våra promenader, bara o höra av sig när du är hel igen ;)

Hoppas ni alla tre har det fint.

Kram

2011-04-07 @ 19:17:56
URL: http://annagrosshennig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0