Närhet...

Dagarna går otroligt fort, jag kan inte fatta att våran lille kille blir 4 veckor imorgon!
4 veckor (?!) fast att det känns som det  var igår han kom så känns det samtidigt som han varit hos
oss en längre period. Vi är så glada att han är här iallafall.

Idag har Axel varit mer kelen än han brukar, han har i princip suttit som en igel på en hela dagen...
mysigt men ganska jobbigt.

Min vän E har varit här i X antal timmar och hållt mig sällskap. Jag utnyttjade situationen och gick in och duschade medans hon höll lillgrodan. Men som vanligt stessar man ihjäl i duschen. Men jag hann iallafall med att raka benen snabbt ;)

Vädret är PISS, segt att bara sitta inne, man blir så rastlös. Vi vill ju ut och gå med vagnen.
Saknar Håkan också, mår som allra bäst när han är hemma. Dagarna blir så långa utan honom =(

Igår färgade jag håret här hemma. Det såg inte klokt ut, min utväxt skojade man inte bort!
Köpte en askblond och chansade och det blev bra...iallafall mkt bättre!

Fick precis mess av bror, han frågade om han skulle komma bort och laga korv stroganoff till oss...EEH JA TACK!!



Askblond




Kommentarer
Postat av: Legenden

De e bara till att säga till så hjälper jag dig mer än gärna, en annan gång e de kanske ombytta roller:)

Dessutom spenderar jag gärna tid ihop med er, de e bara mysigt o alltid skönt o få snacka massa gegga.

2011-04-12 @ 18:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0