Mama vs. Vi Föräldrar...

Har redan hunnit med att prenumerera på båda dessa tidningar.
Jag har sett att alla "tjatar" om Mama på diverse bloggar så jag var tvungen att testa den.
...Den åker rakt ner i soptunnan!  Jag vill ha en bebistidning för att få intressant läsning.
Ex. "Ditt barns utveckling månad för månad" och lite råd och tips mm.

I Mama är varann sida reklam (överdrev lite) och bara en massa mode.
Vem fan köper ett par skor i plast till sitt barn för 880:- och en vit läderväst till sig själv för 5995:-?!
Ni förstår vart jag vill komma va? Orimliga priser på barnmode o kläder till mamman. Nej den var
inget för mig.

Underbart väder förresten, det tackar vi för. Vi har varit hos Axels farfar och päst i trädgården hela dagen.
Det resulterade i färg på kroppen, det gillas.

Nu skall mannen min sticka iväg och handla OSTBRICKA!!! Det var inte igår man kunde äta goda mögliga opastoriserade ostar så det skall bli sååå gott!

Trevlig Kväll gott folk!




Kommentarer
Postat av: Legenden

Mmmm va gott med ostbricka. Nu är det min tur att få längta efter goda ostar o parmaskinka:(

Ett gott glas vin på balkongen hade inte heller varit fel;)

2011-04-19 @ 19:31:14
Postat av: Carro

Jag gillar Vi föräldrar väldigt mycket. Har läst det sen Vilgot föddes. Många intressanta och vettiga råd. Inget överdrivet och lagom priser. ;) Härligt att ni börjar komma in i rutiner!

2011-04-19 @ 21:02:23
Postat av: Jennifer

Hej Malin!

Håller inte med dig :)! Har precis suttit försjunken i nya mama och läst en grymt "jag känner igen mig" intervju med Cecilia Blankens, ett hemskt reportage om en som mamma som blivit misshandlad, om shaken baby syndrome. Dessutom hittade har de grymt inspirerande mode och inredningsreportage. Både billigt och dyrt! "Vi föräldrar" tyckte jag var så tråkig förr, prenumererade ett år. Om barnets utveckling månad för månad, år för år kan man googla sig fram på en sek. Men alla är vi olika!! O det finns en tidning för alla. Det är ju bra det :).

Kram på er/ Jennifer

2011-04-20 @ 21:00:53
URL: http://www.roomharmony.se/etthornaveden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0