Lördag 110416

Idag åkte jag ner till stan för att shoppa lite, helt ensam.
Lämna lillskiten hemma, första gången jag var utan honom...var tvungen att ringa hem en
gång iallafall... ;)

Just nu myser vi här hemma bara. Vi hade hoppats på super väder idag (som alla andra) men istället fick vi
mulet och regnigt, men det är ändå skönt ute, Plutte har varit ute i vagnen på en långrunda med sin pappa.

Igår hade jag och mamma en jättemysig dag. Vi lunchade ute på Gläntan och det var såå skönt.
Våren är jättevälkommen!

Jag skänker en extra stor tanke till min vän Veronica som också snart skall bli mamma, hon har det tufft
just nu, men snart har ni er lilla Julius hos er!

Och på tal om att bli mamma så skall en nära vän till mig bli mamma i Oktober!
Det är verkligen babyboom,och jag ser fram emot vagnpromenaderna! Stort grattis vännen!!!

Ha en fortsatt trevlig lördag!

ps! Inatt håller vi tummarna för att det blir fint väder!


Kommentarer
Postat av: Legenden

Blev de någon shopping?

2011-04-17 @ 08:26:48
Postat av: Veronica

Tusen tack Malin<3

2011-04-17 @ 10:30:41
URL: http://Http://lizardqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0