Grå dag som blev till blå dag...

Vaknade och tittade ut, grått...blä!
Var ute hos farmor vid halv 12, och lunchade.
Lillen har varit som en liten ängel hela dagen, så kan han väl alltid vara =)
Körde vidare till mamma, himmeln sprack upp och det blev jättefint sen, vi satt och sola och drack kaffe.

Åt fantastiskt god mat, varmrökt lax, med alla de goda tillbehören, mums!
(har märkt att jag ofta skriver om mat, ta mej inte för ett matvrak!)

Hmm...imorgon är det torsdag och då skall jag umgås med min kollega, vi ska ut och gå med
barnvagnarna och sen ta en fika.




Bjuder på två bilder på fem veckors killen!



Har ni sett dubbelhakan, hihi, han har börjat bli mysigt rund :D
Han är det bästa jag vet, min lilla pluttfis!


Kommentarer
Postat av: Legenden

Låter som en härlig dag.

Sötaste plutten myser ordentligt:)

2011-04-21 @ 08:14:11
Postat av: Angelica

Amen gud så söt han e den lille.. det har ni gjort bra :)

2011-05-12 @ 21:53:38
Postat av: Angelica

Amen gud så söt han e den lille.. det har ni gjort bra :)

2011-05-12 @ 21:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0