Underbara fredag...

Sitter i soffan, mätt som en plätt!
Idag åt vi våran favorit som vi inte ätit på hela sommaren.
Nämnligen egna klyftpotatisar i ugn med rödlök, god biff och en klick creme fraiche ;)

Nu har vi tänt ett Yankee, det blev lukt Sandalwood Vanilla idag.
Perfekt när man vill ha bort äcklig matos snabbt!
Ikväll blir det mys, A kommer snart hit och ska kolla fotboll med H.
 Jag ska bädda in mig i sovrummet och kolla tv,
 tända ljus och trycka i mig av fredagens frestelser!

Dagen på jobb har varit bra, som alltid faktiskt.
Idag var det min tur att bjuda på fredagsfikan, och jag hade bakat kärleksmums,
 vilket var uppskattat för min lilla fina blåtburk lensades,
och så liten var den faktiskt inte.


Bjuder på en bild från kontoret.
Här sitter jag om dagarna, svarar på mejl, tar emot ordrar och alla
telefonsamtal. En riktig kontorist =)

Imorgon ska jag och min vän A ner till stan och göra lite lördagsshopping i våran stad.
Jag har en del saker jag ska spana in.
 Kanske tar en mysig utefika också?
Jag Längtar så mkt efter hösten.
Det är min favoritårstid efter sommaren.
Vackra färger ute, frisk lite halvkylig luft.
Och man  blir helt enkelt glad.
Fast allt regn som hösten brukar komma med kan vi vara utan,
 iallafall när man ska cykla till och från jobb.
Tur att jag har en sån fin regnkappa och gummistövlar om regnvädret drar in!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0