Tjatigt?

Jag har en hel lista under "favoriter" med ca 30 bloggar som jag brukar ha koll på.
Det är personer jag känner och inte känner.
Man får skriva vad  man vill i sin blogg, det är ju därför man har en.
Men att ständigt mala sönder varenda inlägg om att man är så lycklig, eller att man är så kär, eller att man har den bäst pojkvännen/sambon blir lite tröttsamt i längden. Visst kan och ska man hylla sin partner ibland men inte i varenda inlägg väl? Vi fattar nog galoppen trots allt!
Jag tror att alla som är tillsammans med någon tycker att sin partner är bäst. Annars hade man väl inte tillbringat dagar/månader/år/liv med denna? Jag hade iallafall inte.
Och att skriva att "ingen kan ha det så bra som vi" tror dom verkligen inte det? Hallå vakna!

Nä usch för sådana!

Detta var nog veckans gnällinlägg!

Nu har jag inte tid att vara gnällig längre, nu är klockan snart 19 jag ska börja på maten och vänta hem min andre hälft. Imorgon blir det en mysig förmiddag med min mamma!


Kommentarer
Postat av: EDEN

Hej Gnällfia :)! Nä såna bloggar lockar inte, för så funkar inte livet. Allt kan inte vara perfekt, då vill man dölja nåt om man påstår det.

Hahhahahaha. Anton, du e rolig du :).

Mysigt att vara stor? Nja inte direkt hihi...Eller jag älskar ju att känna bebisen röra sig alltmer o jag älskar spänningen. Men hade ju samtidigt velat komma i ett par snygga jeans mm :). O ja smärtan kunde ju gått o hängt sig nånstans.

Förstår att du vill ta på dig skorna nu, jättefina!!! Vill osså ha nya skor :(. No money right now snyft! Aston-ytterkläder, tvättstuga och bebissaker får gå först!

Kränger ekologiska rotfruktschips just nu! MUMS plus känner mig inte som ett fetto :). Saknar dock rödvinet massor!!!

Ha en superhärlig helg i höstvädret! KRAM

2010-09-10 @ 19:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0