Soliga söndag!

Hej Söndag, Hej September, Hej Bloggläsarna!

Vaknade tidigt, satt på SF Kanalen och där gick
Ronja Rövardotter, så det blev frukost i soffan!
Sen drog vi oss ut en sväng, ner till Borstahusen och
satt på piren och beundra den fina utsikten.
Vilken fantastiskt fin stad vi bor i!!

Nu har vi käkat lunch, H gjorde rårakor med bacon, gott

Nu ska vi ut och sätta oss på balkongen och dricka kaffe,
som ett redigt pensionärspar!! Men jag gillar det!

Igår vad jag och min vän A nere i stan och shoppa och fika ute i solen.
Shopping blev det, det stora visakortet var framme.
Shoppade bl.a två par skor på Håkansson.





Ett par ankelboots och ett par fodrade "pippikängor"
Mycket nöjd!

Nej som sagt, nu blir det balkongen, kaffe och senaste numret av Hus & Hem!




Kommentarer
Postat av: anna

tur du skrev 'pippikängor' själv för det våga jag inte säga till dig igår ;) hehe. men dom var fina på dig...båda skorna.

2010-09-05 @ 16:39:19
URL: http://annagrosshennig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0