Shoppping+Halsont+Nyhet

Sitter här med världens största tekopp med massor av honung!
 Min hals gör ont och min vänstra näsborre snorar!
Igår åt vi god mat och sen kollade vi på filmen Last Song.
Samma regissör som gjort Dagboken, och hur underbar är inte den?! 
Filmen började sådär...lite fjortisfilm.
Men vi fortsatte titta eftersom där inte var något annat på tv.
sen vände den...från fjortisfilm till grep-tag-i-mitt-hjärtafilm.

FAN
vad jag grät. Nu snackar vi inte en liten tår som trilla ner utan jag riktigt hulka mig,
det gick inte att stoppa alla tårar. Det handlade om en viss sjukdom.
Denna sjukdom har splittrat många familjer och jag antar
att jag tänkte mycket på min egen familj, vad vi har gått igenom. 
Jag ska inte avslöja den, men den var fan bra!




Idag skulle jag vara klar till kl 10. Jag och mamma skulle till stan.
Jag vaknade 9:50, och fick en chock!
De senaste helgerna har jag vaknat vid 8.
så jag fattar ingenting.
Blev en liten shopping runda och en fika på Maddes.
Fick med mig en mascara och två nya leggings.
Det är mina favoriter just nu, och kommer att
vara det en lång tid. Jeans är inte bekvämtlängre för det spänner...
Jag har inte brättat det, men nu e det dax att
ni mina få läsare får veta att vi faktiskt väntar barn!
Det ska bli så mysigt och jag kan inte fatta det!
Tänk att det växer ett litet liv i min mage! Låt nu tiden gå fort!


Vi visste inte i vilken vecka jag var i när vi var på inskrivning så vår barnmorska
var helt underbar och sprang och kolla om där var ledig på Ultraljud.
Så vi fick titta och jag var i vecka 11+1, barnmorskan trodde
jag var i vecka 9, så vi blev jätteglada! Svårt att hålla
hemligt med mitt jobb, när det vankades kick off och mässor.
Nu är jag i vecka 13+3.
Så den 11 okt är det dax för UL igen, längtar!

Ikväll kommer Emma och Lane hit på middag, men nu först blir det lite vilning!
Ha en skön helg mina läsare!



Kommentarer
Postat av: Legenden

Jag e verkligen så glad för din skull.

Jag kan fortfarande inte riktigt fatta att du ska bli mamma men du kommer bli den bästa av dom bästa.

Kg följer med spänning din graviditet ska du vet:) puss

2010-09-11 @ 16:37:32
URL: http://lillalaeven.blogg.se/
Postat av: Anonym

:) :) :)

2010-09-11 @ 18:39:42
Postat av: anna

hmm trodde mitt namn kom med, men det var jag som gjorde dom glada gubbarna :) för det är vad jag är...så himla glad för er skull.

2010-09-12 @ 00:22:42
URL: http://http:/annagrosshennig.blogg.se
Postat av: VVeronceronicaa

Grattis grattis massor till er!!:)

2010-09-12 @ 14:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0