Onsdagen den 22 September

Igår var en bra dag! Efter jobbet cyklade jag ner till staden och mötte upp två av mina gamla klasskompisar.
Vi satte oss på Basilika och åt god mat, sen vidare och ta en fika på Maddes, som vi kallar för Ebbas.
Det var supertrevligt! Vi ska ses i Oktober igen, och det ser jag fram emot!

Idag efter jobbet begav vi oss till Strandvägen för en god middag hos svärmor. Det bästa är att hon alltid har efterrätt. Idag blev det äppelkaka och kaffe, men te för min del. Kaffe smakar rent ut sagt skit nu när man är gravid. Men snabbkaffe är supergott! Man saknar ju kaffet så det är bra att det finns.

Idag är det vecka 15. Imorgon är det ju logiskt sett 15+1. Ni som har varit gravida, säger ni att ni är inne på vecka 16 eller säger ni vecka 15, hmm jag vet inte vilket som är rätt? För jag har ju redan varit gravid i 15 veckor och är inne på min 16e...aja spelar kanske inte så stor roll...eller jo det gör det!
Fick ju en sån bok på mödravården där man kan se vad som händer i kroppen varje vecka..ska jag läsa vecka 15, eller 16? Snälla hjälp mig!

Nu inväntas idol, sen blir det Sagan om de två tornen i sängen. Vi har ett eget Sagan om ringen maraton just nu. De filmerna är ju så bra! Håkan fick mig att brista ut i skratt (som vanligt!) när han sa: "Nä, ska vi gå in och kolla på Sagan om Ringmuskeln, haha låg nivå och humor jag vet. Men det är humor mitt i min smak ;)



Kommentarer
Postat av: anna

dom jag känner som varit gravida säger alltid 15+1 men jag vet egentligen inte :P

hoppas allt är bra med er!

2010-09-23 @ 17:07:13
URL: http://annagrosshennig.blogg.se/
Postat av: VVeronceronicaa

Du är i vEcka 16:)

2010-09-23 @ 18:01:30
Postat av: Sofia

Ja du är i vecka 16. Så sa jag iallafall..

2010-09-23 @ 20:33:22
Postat av: EDEN

Instämmer! Du är i vecka 16 men är i 15 fullgångna veckor. Du ska läsa om vad som sker i vecka 16 :).

Jag är i 30 fullgångna veckor idag men går in i vecka 31! Knasigt jag vet.

Ja kaffet smakar skit men bättre med varmt skummad mjölk i, tycker jag iaf.

Haha, kul att du skrattar åt din pojkvän, min har tappat stinget o säger bara sjukt tråkiga saker när han försöker vara rolig. Fast å andra sidan kan det vara jag och min humorgräns som ligger lite, eller mycket högre nu när jag är pregnantus.

Ha en fortsatt trevlig helg! Take care!!!

2010-09-25 @ 15:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0