Min bok...



Idag har den lilla boken dykt upp!
En fyll-i-bok om nio månaders väntan!

Men först nu ska jag inviga min helg med att ta en halvtimmes nap
i chefsbingen, jag är ofantligt trött!
Sen kommer H hem och Andreas kommer på nattabesök.
Idag ska jag göra smarrig Flygande Jakob till oss, gud vad jag längtar!
Det är en av minaabsolut favoriträtter!

Sen blir det väl lite träning också, för sambon har beställt hem
en tränings DVD till mig.
Han sa att han tydligen känner mig och vet om att jag inte
kommer ta mig till gymmet, så nu får jag
träna hemma istället och han ska vara min personliga PT
3 dagar i veckan, plus promenader, han är hård min PT!!
Han kanske är rädd att jag ska gå upp allt för mkt ;)





Önskar er alla en fröjdefull helg!

/malin


Kommentarer
Postat av: Legenden

Mmm va gott med flygande jakob!

Ha en bra helg o va rädd om dig.

2010-09-17 @ 22:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0