Jag Kriminell?!

Ja när man var 10 år yngre var man väl ingen duvunge direkt.
Men när man får höra att man är kriminell bara för att
 man cyklar på en bred trottoar på väg till jobb vetifan om jag
håller med om.
Men gubben som  skrek åt mig tyckte tydligen
att jag var helt sjukt kriminell...VILKA DÅRAR DET FINNS!

Men jag fick mig ett gott skratt iallafall!
Hoppas han kommer cyklandes imorgon också, jag ska
med glädje skrika "Sköt ditt eget gubbjävel" om han säger till mig igen.
Får jag tänker fortsätta cykla på trottoaren, det har jag liksom gjort
i över 4 år, så varför sluta?

Efter jobb cyklade jag hem till L.
Det var längesedan.
Men det kändes som igår.
Vi drack te och satt och prata i soffan
Trevligt.

Nu liggee jag i sängen.
Har precis ätit glass, mums
Tog ett skönt mad innan, raka benen
peela kroppen och fila fötterna
nu e jag mjuk som en babyrumpa!

Mannen min är borta och kollar fotboll, jag är ensam hemma =)
Nej nu börjar idol igen, hej och hörs imorgon!

KRAM//M


Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag vet att du är kriminell Malin, vilka tider. Disktrasor högklackat, mkt dricka, rolig kväll och en skrattande Peter utanför ett uteställe :P

Goa tider=)

2010-09-07 @ 20:39:49
Postat av: Legenden

Tack för idag söta du!

Snart igen hoppas jag. Puss

2010-09-07 @ 20:56:19
URL: http://lillalarven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0