Fullt schema...

Måndag: Träffa Marie och lille Lukas
Tisdag: Träffa Emma
Onsdag: Träffa Anna
Torsdag: Hem till bror plus sambo
Fredag: Anna och Andreas kommer hit på mat och spel
Lördag: Quality time!

Denna veckan har varit fullt schema. Och imorgon är det fredag igen.
Det är kul att ha mkt att göra, samtidigt som man längtar efter en dag utan att
göra ett piss när man kommer hem, förutom det vardagliga då.

Det är torsdag idag och som ni ser i schemat ovan så ska vi snart till bror ikväll.
Han hade dessutom bakat, spännande!

28/9 var första gången jag kände bebis fladdra i min mage, riktigt mycket och flera
gånger om dagen, jag blev tårögd!
Tänk att det växer ett litet barn i min mage...hihi. Nu är jag i vecka 17 och bebis är ca 18cm!

I slutet av vecka 17 når livmodern till mitt emellan blygdbenet och naveln. Åtminstone människor som du umgås med dagligen ser nu att du är gravid.

 


Kommentarer
Postat av: Legenden

Ja du har en supergullig mage nu och jag är glad att jag får följa dig vecka för vecka fram till lilla knytet ligger i din famn. JAG LÄNGTAR!!

2010-09-30 @ 20:02:33
URL: http://lillalarven.blogg.se/
Postat av: EDEN

O så mysigt! Kan du inte visa din supergulliga mage? :)

KRAM

2010-10-01 @ 12:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0