Förvirring i hjärnan och gratismat!

Idag har vi varit på 3 olika ställen i Malmö och rekat lite inför
 den kommande barnvagnen som skall inhandlas.
Och jag kan säga att det är en djungel av vagnar, modeller,
funktioner, finesser och priser!
Varför är den snyggaste dyrast?
Men vi snålar inte, vi köper den vagn vi vill ha.
Den vi hade i tankarna innan vi for ner var inte alls
lika "fin" när man såg den på riktigt.

Vi kom hem med en bibba kataloger, nu skall det lusläsas
och bestämma oss innan det är dax för beställning.
Har ju dock till december på oss, så nog ska vi enas om en vagn tills dess =)

Blev hungriga och stannade till vid ett matställe.
När vi väl hade maten framför oss och skulle betala (med kort)
säger hon:
-"Vår kortterminal funkar inte"
-"Nähä, och vad gör jag då?"
Hon rycker på axlarna och verkar inte bry sig och säger:
-"Mataffären över gatan kan du ta ut pengar i"
-"Ok, men får vi äta först och sen ta ut pengar?"
-Ja det går bra svara hon.
Tror ni vi kom tillbaka och betala...NÄ!!
Hahahahaha, nu är frågan den, gjorde vi fel?
Enligt oss får hon fan skylla sig själv att hon
inte kläcker ur sig det innan vi beställer.
Vi tar för givet att terminalerna funkar, annars får man
skriva något på dörren eller spotta ur sig det tidigare.
Det är 2010, vem f-n har kontanter på sig idag?
Aldrig vi.
Så idag var vi lite busiga ;)

Igår blev det träning, var lite tuff efteråt och sa att det inte kändes så mkt.
Tji fick jag när jag skulle på toa inatt..trodde jag skulle
ramla ur sängen...vilken ENORM träningsvärk jag har i mina ben!


Här e jag, i full action.
PT:n låg i soffan bakom och kolla så jag gjorde rätt!

Nej nu blir det söndagsmys!
Jag är nykär och galen!!

//Malin


Kommentarer
Postat av: Veronica

Duktig du är Malin, måste dock säga att jag skrattade lite när man läste att ni drog från maten. Hade jag vågat göra de hade jag med gjort de =)

Kram

2010-09-20 @ 11:58:35
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0