Cykelrunda, äppelpaj och fotodax

Cyklade en sväng till lilla pappa, han och bror bygger nytt förråd.



 

Jag passade på att fota lite i trädgården. Stör mig på att inte mitt
Photoshop funkar, så ni får nöja er med oretuscherade bilder, men de är vackra ändå...


En rostig gammal militärcykel stod lutad mot husknuten...


Lilla Lisa, gillar inte att bli fotad och kollar nästan aldrig
in i kameran, utan tar bort huvudet.
Men nu var här ingen blixt så det gick ganska bra.
Tänk att vi fick henne i julklapp för 9 år sen.


Det är dax för pappa att fixa med poolen, jag tycker det ser mkt mer
lockande ut när det är 26 grader, solsken  och blått vatten!


Plocka en himla massa plommon med mig hem, dock inga ruttna som på bilden ;)

Nej nu blir lite vilning, sen blir det träning för min del!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0