Shopping, träning och hemlagad soppa!

Hej Alla Glada!
Söndagen är redan här...buhu =( Varför ska helgen gå så fort för?
Men det känns ganska bra att veta att man bara
har ca 5 månader kvar att jobba, sen ska man vara mammaledig!

Idag vaknade vi halv 8, Håkan gick och hämta tidningen och låg
och läste den i sängen, jag sa att han blivit en gubbe, haha!

Idag har vi varit i Malmö och shoppat. Jag kom hem med en
höstkjol och ett par gröna ribbade strumpbyxor, två bh toppar,
nya folsyratabletter och present till lilla mamma.
H handlade en skitsnygg vinterjacka och så fick han en my mössa av mig.

Innan vi stack hem handlade vi färg på Bauhaus till en möbel här hemma,
men före och efter får ni se i ett annat inlägg.

Nu har jag precis tränat här hemma, H stack ut på en joggingrunda i Lill-Olas.
Snart ska jag sätta igång med att laga soppa.
Storkok ska det bli så man har för hela veckan på jobb.
I den ska jag ha potatis, korv, palsternacka, purjolök och morötter, låter gott va?

Imorgon måndag finns inga planer efter jobb, kanske sätta igång med målningen?
På tisdag ska jag och bror hem till farmor och snylta riktigt god mat!

Tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0