Min mage vecka 17...




(ni får ursäkta den MKT skitiga spegeln, ska genast putsas)
Magen börjar sakta men säkert att puta utåt...mysigt är det och
graviditeten känns allt mer verklig.
Känner att jag inte har något alls att ta på mig.
Leggings börjar jag redan tröttna på...=(
Imorgon ska jag och H iväg på lite äventyr och då hoppas
jag kunna hitta lite fina kjolar bland annat.

Nu blir det bara soffan, precis hemkomna från Lund.
Ikväll blir det oxbiff, klyftpotatis i ugn, rödlök,
morötter och palsternacka...as usual ;)


Kommentarer
Postat av: anna

såå fin mage du har fått :) o så fin du är :)

2010-10-02 @ 18:10:06
URL: http://annagrosshennig.blogg.se/
Postat av: Hanna

Du är så fin mallestekis!!! Puss

2010-10-03 @ 10:57:06
Postat av: EDEN

Så fiiin bug! Ja visst är det tufft med kläderna :). Kjolar med gummiband i midjan funkade för mig framtill vecka 23-24 nåt sånt sen blev det bara konstigt, såg ut som en ballong. Men det var/är kanske för min mage sitter så långt ner.¨

Ja dessa krämpor. Skönt att du mår så bra! Jag får som sagt skylla mig själv. Var rejält otränad innan jag blev på smällen igen. Med Aston hade jag bara illamående o lite små foglossning som knappt märktes.

Ultraljud snart??? Vill ni veta könet. Jag kan slå vad 100 sek på att det är en tös. Fråga mig inte varför jag tror det, det är en egen teori jag tror mig ha :).

Take care! Trevlig söndag!

2010-10-03 @ 16:00:08
Postat av: Sofia

Det är så fint med gravid mage. Lite så man saknar sin egen:)

2010-10-03 @ 20:31:37
Postat av: Legenden

Din mage e så himla fin:)

Ser fram emot att få se den bli större och större.

Hela du strålar. Kram

2010-10-04 @ 10:30:52
URL: http://lillalarven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0