Mamma Dotter Dag...

Åh vad jag älskar och uppskattar de dagar då det bara är jag och mamma!
Hon kom in till mig på förmiddagen och vi tog på oss gick en promenad. Köpte blommor och gick till Nenne och Mormor, hade varit så mycket roligare om de hade kunnat vara med oss på promenad istället...

Gick ner till trädgårdscafeét och handla med oss ett gott blåbärsbröd som vi skulle fika på här hemma.
Korsar torget för att köpa gurka och mamma och jag började kolla på Loppissakerna.
Mamma såg en gammal 50-tals barnstol som hon själv suttit i som liten och sa: "Den ska Axel ha hos mormor" och så slog hon till! Jag hitta en liten bänk som passar utmärkt till "hörnan" på våran balkong! Så jag slog till jag med. Så vi fick alltså släpa hem dessa sakerna från torget till Sandvången, men jag hade iallafall en bänk jag kunde sätta mig på och vila ;)


Stolen ska mamma måla vit!


En gammal klassiker sa mamma!


Man kan vika stolen så man får ett "lekbord" med kulram!


Bänken passa perfekt in i hörnan och kommer bli super
med några fina kuddar på!

                                                       

Väl hemma fikade vi gott! Sen gick vi ut en sväng till, riktigt härligt väder och jag har verkligen rört på mig idag.
Mamma åkte hem vid 3 och jag satte mig på balkongen med en tidning och ett glas saft och njöt. Gud vilket fint väder vi fått även idag!
Nu sitter jag här i fåtöljen och ska strax ta mig något att äta, mamma hade med sig Chili till mig så det blir det ikväll. Håkan är och jobbar hos Lane hela dagen så han kommer väl hem vid midnatt skulle jag tro.
Så jag ska kolla på en riktig tjejfilm ikväll och bara mysa!

Jag hoppas ni fina där ute också har haft en bra dag, och har fortfarande!

Kram Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0