Kjoljakt...



Vi var som redan nämt på kjoljakt i helgen. Jag testade en del, men i vissa såg jag mega gravid ut i!
De kjolarna skippade jag! Den tiden kommer snart ändå. Jag har en väldigt liten mage, är i vecka 20 nu.
Dvs hälften av graviditetet har snart passerat! Jag kan inte fatta det!? Kan ni?

Jag mår hur bra som helt.
Har aldrig varit illamående.
 Aldrig haft något speciellt sug efter något.
Jag är precis som vanligt. Känner mig t.o.m piggare och gladare!
Kanske för att man vet att man bär på ett litet liv där inne.
Känner fortfarande inga direkta röresler.
Barnmorskan sa att bebis låg ganska långt inne så det kan dröja
 ett tag till innan jag känner några sparkar.
Gravidpinglan hänger iallafall runt halsen,för nu kan han höra!
Jag sa till Håkan att jag ska börja spela en massa Peter Jöback för Skrutten,
men det fick jag inte! Haha!

Inatt hade jag det faktiskt lite obehagligt.
Jag känner ofta av ligamenten, speciellt när jag skrattar eller nyser.
Otroligt obehaglig känsla.
Men inatt har jag haft värkar i nedre delen av magen.
Har aldrig kännt så förr. Googla när jag vakna och det verkar som att det
var sammandragningar, alltså inget farligt.
Men visst börjar man tänka konstigt och bli lite orolig när man känner en sak man aldrig kännt förr.
Man är ju alldeles ny med allt som händer i ens kropp.

Har suttit några timmar och redigerat en massa foto, det är så kul!
Kommer snart några fina bilder!



Kommentarer
Postat av: EDEN

Så fin liten kula! Skönt att du mår så bra!!! Hoppas det fortsätter. Ta hand om dig. KRAM

2010-10-27 @ 22:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0